De start van customer succes!
Ellen Benders is onze nieuwe Customer Succes Manager. In deze blog stelt ze zich aan je voor.
“Twee maanden geleden mocht ik mijzelf introduceren als het nieuwe teamlid bij OPENRED. In mijn nieuwe functie als Customer Success Manager heb ik de eerste maand kunnen proeven van alle verschillende aspecten binnen de organisatie. Ik heb geleerd over Projectontwikkeling, Data Analytics en heb ik kennis gemaakt met onze klanten. Daarna kon ik echt beginnen met de klanten helpen met het behalen van hun successen met OPENRED.
Juist in deze onzekere tijden wil men weten wat de toekomst gaat brengen en dat zien wij terug in het gebruik van onze applicatie.
Wat gaat de VON Prijs doen volgend jaar? Of het jaar daarop? Het is daarbij van belang dat onze gebruikers precies weten aan welke knoppen zij kunnen draaien om de beste uitkomsten te krijgen. We dragen er zorg voor dat nieuwe gebruikers precies weten welke knop voor welke resultaten zorgt en dat zij de juiste informatie kunnen meenemen in gesprekken met bijvoorbeeld de gemeente. Er alles uithalen wat er in zit, dat is onderdeel van Customer Success.
Ik heb dagelijks leuke gesprekken met verschillende gebruikers. Gebruikers welke aan het begin staan bij de ontwikkeling en benieuwd zijn naar een stukje grond in Nederland, maar ook gebruikers welke al bezig zijn met bouwen en zich afvragen wat de veranderingen betekenen voor hun project. Ze gebruiken OPENRED als een tweede paar ogen bij hun onderbuikgevoel en kunnen daarna op basis van de gegeven data de juiste beslissingen maken. Tijdens deze gesprekken ben ik op zoek naar zo veel mogelijk feedback in de verschillende fasen van projectontwikkeling en met deze informatie kunnen we samen met ons team achter de schermen bouwen aan een betere versie van onszelf voor onze gebruikers.
Keywords in mijn werk? Waarde, Feedback en betrokkenheid.”